Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε την πλάτη του για μια ακόμα φορά στις δύο Μακλάρεν, αφού ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του Grand Prix της Ίμολα και είδε πρώτος την καρό σημαία. Ο “ιπτάμενος Ολλανδός” άφησε στις θέσεις 2 και 3 του Νόρις και Πιάστρι, ενώ 4ος και 6ος αντίστοιχα βρέθηκαν οι Χάμιλτον και Λεκλέρ με τις δύο Φεράρι, “ρεφάροντας” το κακό ξεκίνημα.
Η εκκίνηση του αγώνα ήταν αρκετά αργή για τον Όσκαρ Πιάστρι, με τον Φερστάπεν να κάνει “βουτιά” στην πρώτη κιόλας στροφή και να περνάει πρώτος. Έκτοτε, ο Ολλανδός πρωταθλητής της Ρεντ Μπουλ δεν έχασε την πρώτη θέση μέχρι και το τέλος. Για τη Φεράρι ο Λεκλέρ κέρδισε μια θέση, ενώ ο Χάμιλτον έχασε μια, ενώ προσπάθησε αρκετά να περάσει τον Αντονέλι στη συνέχεια, όμως το έργο του δεν ήταν εύκολο. Στις πιο μπροστά θέσεις, Νόρις και Ράσελ έδωσαν μεγάλη μάχη παρέα με το DRS, με τον 25χρονο Βρετανό της Μακλάρεν να καταφέρνει να πιάσει εν τέλει την 3η θέση.
Ο “χορός” των pit stop ξεκίνησε με την Φεράρι και τον Λεκλέρ, της οποίας η στρατηγική για undercut έπιασε, μιας και Ράσελ και Σάινθ βγήκαν πίσω από το μονοθέσιο του Μονεγάσκου, ενώ αντίθετα η Μακλάρεν άργησε αρκετά τους πιλότους της, με αποτέλεσμα να δώσει ακόμα περισσότερο περιθώριο στον Μαξ Φερστάπεν.
Το εικονικό safety car που “έφερε” στην πίστα ο Οκόν, ο οποίος αναγκάστηκε να κάνει στην άκρη του σιρκουί το μονοθέσιό του λόγω προβλήματος, έβαλε στα pits πολλούς οδηγούς, μαζί και τον Φερστάπεν. Η διαφορά του Ολλανδού από τον Νόρις είχε εκτοξευτεί στα 19 δευτερόλεπτα, με την Μακλάρεν να αποδέχεται την μοίρα της στην Εμίλια Ρομάνια.
Λίγο μετά τα μισά του Grand Prix, ήταν η σειρά του Λιούις Χάμιλτον να βγει μπροστά, αφού κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση, προσπερνώντας Αντονέλι και Χατζάρ. Η αποχώρηση του Αντονέλι λίγο αργότερα, έφερε και πάλι safety car στον αγώνα, το οποίο έφυγε από την πίστα με μόλις 10 γύρους να απομένουν. Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε μετά και από αυτό να ανοίξει και πάλι την διαφορά του στο ένα δευτερόλεπτο από τον δεύτερο Πιάστρι, με τον Νόρις να ακολουθεί ταχύτατος. Η Μακλάρεν επέλεξε να κάνει το swap στους δύο οδηγούς της, όμως ο Νόρις δεν κατάφερε ποτέ να πιάσει τον Μαξ Φερστάπεν, όπου πανηγύρισε εν τέλει μια ακόμα νίκη.
Η τελική κατάταξη για το Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια στην πίστα της Ίμολα είναι η εξής:
Ο επόμενος αγώνας της Formula 1 μας μεταφέρει στο Μονακό στις 23-25 Μαΐου.