Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε την δεύτερη συνεχόμενη pole position στο πρωτάθλημα, αφού ήταν ο κυρίαρχος στην πίστα του Σακχίρ στην έρημο της Μέσης Ανατολής.
Χαοτικό ήταν για τη Ρεντ Μπουλ το Q1 των κατατακτήριων για το Grand Prix του Μπαχρέιν, αφού είδε τους δύο οδηγούς της να ταλαιπωρούνται από πολλά προβλήματα, με τον γύρο του Τσουνόντα να αποκλείεται και τον Μαξ Φερστάπεν να κάνει λάθη που του κόστισαν. Τελικά, στο τελευταίο πέρασμα, ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να ανέβει με μόλις ένα γύρο στην 3η θέση, ενώ ο Τσουνόντα σκαρφάλωσε στην 14η, αποφεύγοντας τον αποκλεισμό.
Ο Λάντο Νόρις με τη Μακλάρεν ήταν εξ αρχής πρωτοπόρος, με τη Φεράρι να στέκεται εξίσου ψιλά, μια με τον Λεκλέρ μια με τον Χάμιλτον. Τελικά, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτός που έφτασε ως τη 2η θέση στο φινάλε του Q1, ενώ οι Άλμπον, Λόσον, Μπορτολέτο, Στρολ και Μπέρμαν έμειναν εκτός συνέχειας.
Η έναρξη του δεύτερου μέρους σημαδεύτηκε από την αστοχία που είχε ο Οκόν και χτύπησε στον τοίχο με το μονοθέσιό του, πριν καλά καλά προλάβει να σημειώσει γύρο. Η κόκκινη σημαία εμφανίστηκε και υπήρξε διακοπή.
Στην επαναφορά, οι δύο Μερσέντες βγήκαν “με κέφια” αφού ανέβηκαν στην πρώτη θέση, όμως λίγο αργότερα ήρθε και πάλι η Μακλάρεν με το 1-2 των Πιάστρι και Νόρις. Μόλις τρία λεπτά πριν το φινάλε του Q2, Φερστάπεν και Τσουνόντα ακόμα δεν είχαν πραγματοποιήσει γύρο, όπως αντίστοιχα και ο Χάμιλτον με την Φεράρι. Τελικά όλοι τους δεν είχαν κάποιο πρόβλημα με την πρόκριση στο Q3, αφού Ντούχαν, Χατζάρ, Χάλκενμπεργκ, Αλόνσο και Οκόν έμειναν εκτός.
Η Μακλάρεν έδειξε για μια ακόμα φορά πως βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, τη στιγμή που εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένη και η Μερσέντες. Από την άλλη, τα προβλήματα συνεχίζονταν στη Ρεντ Μπουλ, με τον Φερστάπεν να παραπονιέται στο team radio για τα “ανύπαρκτα” φρένα του, γεγονός που τον έκανε να χάνει από τον ανταγωνισμό.
Οι γύροι των Αντονέλι και Χάμιλτον αποκλείστηκαν στην αρχή από το Q3 λόγω παράβασης των ορίων της πίστας, με τον Πιάστρι να έχει ανέβει και πάλι πρώτος, ακολουθούμενος από τον ταχύτατο Ράσελ και έπειτα από τον Νόρις, μόλις τρία λεπτά πριν το μεγάλο φινάλε. Ο τελευταίος γύρος της Μερσέντες ήταν πραγματικά εκπληκτικός, με τον Αντονέλι να “πετάει”, αλλά ο Ράσελ να είναι ακόμα ταχύτερος με χρόνο 1:30.009. Ωστόσο, για μια ακόμα φορά ο Πιάστρι ήταν αυτός που εκτοξεύτηκε στην κορυφή με +0.168 διαφορά από τον Βρετανό οδηγό της Μερσέντες, παίρνοντας μια ακόμα τεράστια pole position. Οι οδηγοί της Ρεντ Μπουλ έμειναν πολύ χαμηλά, παίρνοντας την 7η θέση με τον Φερστάπεν και τη 10η με τον Τσουνόντα. Η τελική κατάταξη και η αρχική σχάρα εκκίνησης της Κυριακής είναι η εξής: