Ο Όσκαρ Πιάστρι πραγματοποιώντας μια ακόμα εξαιρετική εμφάνιση, κατάφερε στο SaudiArabian GP να κάνει το πρώτο back2back στην καριέρα του και να κατακτήσει ξανά την κορυφή, δίνοντας παράλληλα και την πρώτη νίκη της Μακλάρεν στην πίστα αυτή.
Ο νεαρός Αυστραλός οδηγός της Μακλάρεν ήταν τρομερός καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, πίεσε στα ίσια τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν και πήρε μια ακόμα νίκη. Αν και ο Ολλανδός ξεκίνησε από την πρώτη θέση, ο Πιάστρι είχε καλύτερη εκκίνηση και τον έκλεισε σωστά στην πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα να τον πετάξει εκτός ορίων πίστας, γεγονός που επιβάρυνε τον Φερστάπεν με 5″ ποινής.
Το “τρενάκι” Ράσελ, Λεκλέρ, Αντονέλι και Χάμιλτον λίγο πιο πίσω βρισκόταν ένα σκαλί πιο κάτω από τους δύο πρώτους, ωστόσο είχαν μικρές διαφορές μεταξύ τους που μπορούσαν να αλλάξουν τις ισορροπίες. Τίποτα από αυτά δεν πρόλαβε να γίνει, καθώς μόλις στην δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου, Τσουνόντα και Γκασλί συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα ο δεύτερος να εγκαταλείψει άμεσα τον αγώνα και να μπει safety car στο σιρκουί. Όσο ακόμα υπήρχε το safety car, και ο Τσουνόντα εγκατέλειψε τη μάχη, με το ενδιαφέρον να στρέφεται και πάλι στις πρώτες θέσεις μιας και οι διαφορές είχαν εξαλειφθεί.
Ο Φερστάπεν έδωσε το σήμα της εκκίνησης ξανά και απέκτησε μια σταθερή διαφορά άνω του ενός δευτερολέπτου από τον διώκτη του, Όσκαρ Πιάστρι. Ο Αυστραλός ήταν αυτός που μπήκε πρώτος στα πιτς, ενώ λίγους γύρους αργότερα ακολούθησε και ο Φερστάπεν. Ωστόσο, στην έξοδό του έμεινε για λίγο κολλημένος πίσω από τον Χάμιλτον, πράγμα που του στοίχησε σε χρόνο και επέτρεψε στον οδηγό της Μακλάρεν να περάσει μπροστά.
Με λίγους γύρους να απομένουν, ο Νόρις είχε “εκτοξευτεί” στον πίνακα και έφτασε έως την τέταρτη θέση, όμως ο Λεκλέρ τον κράτησε πίσω του μέχρι το φινάλε, ανεβαίνοντας αυτός στο βάθρο. Ο Πιάστρι αντίστοιχα έχτισε μια καλή διαφορά 3,2 δευτερολέπτων μπροστά από τον Φερστάπεν και ήταν αυτός που είδε πρώτος την καρό σημαία στον τερματισμό.
Η τελική κατάταξη του Grand Prix της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία ήταν η εξής: