Σχεδόν με την έναρξη του Q1 των κατατακτήριων και ενώ όλα φαίνεται να κυλούσαν ομαλά στην Suzuka, η Williams τάραξε τα νερά του κατά τα άλλα ήρεμου Σαββάτου στην Ιαπωνία. Στο 9ο λεπτό του Q1 ο Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και προσέκρουσε στις προστατευτικές μπαριέρες. Αμέσως σηκώθηκε η κόκκινη σημαία και οι κατατακτήριες σταμάτησαν την κανονική ροή τους. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν προλάβει όλα τα μονοθέσια να βγουν στην πίστα, με τις δύο Ferrarri να είναι μέσα σε αυτά.
Αφού ξεκίνησε ξανά το Q1, ο Μαξ Φερστάπεν με την Red Bull του έκανε ό,τι έκανε και στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Πήρε την θέση που γνωρίζει καλύτερα από όλες και αυτή δεν είναι άλλη από την πρώτη. Ακολουθούσε ο ταχύτατος Νόρις με την McLaren του ενώ λίγο πιο πίσω ήταν ο Λεκλέρ, ο Πιάστρι και ο Σάινθ. Στην ολοκλήρωση του Q1, Μπότας, Στρολ, Χάλκενμπεργκ, Ζου και Σάρτζεντ έμειναν εκτός Q2.
Η Red Bull ήταν αυτή που έθεσε και πάλι τον ρυθμό των κατατακτήριων στο Q2, με το 1-2 των Φερστάπεν και Πέρεζ. Ωστόσο, λίγους γύρους μετά, η ταχύτατη McLaren στη Suzuka κατάφερε να σκαρφαλώσει στις θέσεις 2 και 3 με τους Πιάστρι και Νόρις. Μέχρι το τέλος της δεύτερης αυτής περιόδου, η κατάταξη είχε διαφοροποιηθεί, με τον Λεκλέρ να παίρνει την πρώτη θέση, τις δύο Red Bull να ακολουθούν και τους Λόσον, Γκασλί, Άλμπον, Οκόν και Μάγκνουσεν να εγκαταλείπουν ενόψει του Q3.
Με την έναρξη του Q3, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε νωρίς τις διαθέσεις του, σημειώνοντας χρόνο 1:29.012 στην πρώτη του προσπάθεια και ήταν κατά 0,446” ταχύτερος του δεύτερου Πιάστρι. Ο Ράσελ και ο Αλόνσο ξεκίνησαν τις πρώτες τους προσπάθειες με περίπου 5 λεπτά να απομένουν για την καρό σημαία, ενώ οι Ferrari μπήκαν στην πίστα ακόμη πιο αργά. Ο Φερστάπεν βελτίωσε και άλλο την ήδη εξαιρετική του επίδοση και κλείδωσε την pole position, ενώ πίσω του θα ξεκινήσουν οι δύο McLaren, ενώ ο Perez θα ξεκινήσει 5ος, ανάμεσα στις δύο Ferrari.