Η αγωνιστική δράση επέστρεψε και μας ταξιδεύει στο Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης. Ένα ιδιαίτερο Grand Prix με πολλά απρόοπτα, που χάρισε μια ακόμα pole position στην Ferrari και τον Κάρλος Σάινθ.
Το Q1 ξεκίνησε με όλους τους οδηγούς να επιλέγουν την μαλακή γόμα. Στα πρώτα περάσματα από τον τερματισμό, ο Ράσελ ήταν αυτός που οδηγούσε την κούρσα, ενώ αργότερα η Ferrari ήταν αυτή που ανέβασε ρυθμό και βρέθηκε στην κορυφή με τον Σάινθ. Τα μονοθέσια της Red Bull έδειχναν να δυσκολεύονται στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και να μην έχουν την επιτάχυνση που είχαν συνηθίσει. Όλα κυλούσαν ομαλά στις κατατακτήριες, μέχρι το τελευταίο λεπτό, όπου το μονοθέσιο του Στρολ ξέφυγε από την πορεία του, χτύπησε στις πλαϊνές μπαριέρες και διαλύθηκε σχεδόν το μισό. Η διαδικασία αυτή έθεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας και το Q1 ολοκληρώθηκε. Μεγάλος τυχερός της στιγμής αυτής, πέραν προφανώς του Στρολ ο οποίος βγήκε αλώβητος από τη διαλυμένη Aston Martin AMR23 του, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον αφού κατάφερε να προκριθεί στο Q2 ως ο 14ος οδηγός, μιας και ήταν μέσα στα pits και δεν είχε δικαίωμα χρόνου για να βγει για έναν ακόμα γύρο.
Το Q2 ξεκίνησε με τον Αλόνσο να απαντά στην απουσία του συμπαίχτη του Στρολ, κατακτώντας την πρώτη θέση στους πρώτους γύρους. Το σενάριο άλλαξε όμως λίγο αργότερα για την Aston Martin, με τον Ράσελ να βρίσκεται και πάλι στην κορυφή, μόλις 0,092 δευτερόλεπτα πάνω από τον Ισπανό. Ο Μαξ Φερστάπεν με την Red Bull του φαίνεται να ήταν σε άσχημη μέρα, καθώς πέρα από την αδυναμία του να διεκδικήσει κάτι από τις πρώτες θέσεις, κατάφερε να απασχολήσει τους αγωνοδίκες δύο φορές μέχρι τα μέσα του Q2. Ο “Ιπτάμενος Ολλανδός” θα κριθεί στο τέλος των κατατακτήριων για δύο φορές που εμπόδισε άλλα μονοθέσια να προσπεράσουν, μια στα pits και μια κατά την διάρκεια μέτρησης γύρου του Τσουνόντα. Μέχρι και ένα λεπτό πριν την λήξη του Q2 ο Φερστάπεν βρισκόταν στην 10η θέση και κινδύνευε με αποκλεισμό από το Q3. Τα τραγικά νέα για την Red Bull ήρθαν από την Alpha Tauri και τον Λόσον, ο οποίος με ταχύτερο γύρο από αυτό του Ολλανδού, τον πέταξε στην 11η θέση και εκτός Q3. Κερασάκι στην τούρτα, το λάθος του Πέρεζ στον τελευταίο γύρο όπου γύρισε το μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να καταλήξει και αυτός στην 13η θέση και επίσης εκτός Q3.
Η έναρξη του Q3 βρήκε και τις δύο Haas να κάνουν 1-2 στην κορυφή, όμως οι εναλλαγές που ακολούθησαν ήταν πολλές. Πρώτα πέρασε μπροστά ο Αλόνσο με την Aston Martin του, έπειτα για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο προηγήθηκε ο Νόρις, ενώ αμέσως μετά, την κορυφή πήραν ο Λεκλέρ και ο Σάινθ με τις Ferrari. Μέσα σε ένα λεπτό η pole position άλλαξε πολλά ονόματα, με την Ferrari του Σάινθ όμως να την κρατάει για περισσότερη ώρα. Η Mercedes από τη μεριά της διατηρούσε σταθερά τις θέσεις 4-5 με τους Ράσελ και Χάμιλτον αντίστοιχα, ενώ πίσω τους βρισκόταν πλέον ο Αλόνσο. Με την λήξη του χρόνου ο Σάινθ ήταν αυτός που κατάφερε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση, ο Ράσελ να κατακτήσει την δεύτερη και να χωρίσει τις δύο Ferrari, αφήνοντας τον Λεκλέρ στην τρίτη θέση. Δείτε αναλυτικά την κατάταξη: