Το Grand Prix της Ιαπωνίας είχε θετικό πρόσημο για την ομάδα της Ρεντ Μπουλ, αφού είδε τον Μαξ Φερστάπεν να ηγείται αυτού, τόσο στις κατατακτήριες του Σαββάτου όσο και στον αγώνα της Κυριακής. Ο Ολλανδός πιλότος έφτασε για μια ακόμα φορά στο υψηλότερο σκαλί του βάρθου και άφησε πίσω του στις θέσεις 2 και 3 τις δύο Μακλάρεν του Νόρις και του Πιάστρι.
Η εκκίνηση του αγώνα δεν έκρυβε καμία έκπληξη καθώς κανένας οδηγός δεν ρίσκαρε για το κάτι παραπάνω και η κατάταξη έμεινε ως είχε. Μόνη διαφορά έκανε το προσπέρασμα του Αλόνσο όπου κέρδισε μια θέση από τον Σάινθ, ενώ λίγους γύρους αργότερα ο Χάμιλτον με τη Φεράρι του προσπέρασε τον Χατζάρ για να πάρει αυτός την 6η θέση.
Η βροχή έκανε την εμφάνισή της πάνω από τη Σουζούκα κάπου στον 20ο γύρο, με τους οδηγούς να μπαίνουν ένας ένας στα πιτς για να φορέσουν τη σκληρή γόμα, με τον Στρολ να αλλάζει πρώτος. Οι πολλές αλλαγές έφεραν προσωρινά τον νεαρό της Μερσέντες, Κίμι Αντονέλι, στην πρώτη θέση, καθιστώντας τον τον νεαρότερο οδηγό στην ιστορία σε αυτή τη θέση.
Η πρώτη “δραματική” στιγμή έφτασε στον 22ο γύρο, όταν λίγο έλειψε να σημειωθεί ατύχημα κατά την έξοδο των πιτς του Φερστάπεν και του Νόρις, με τον οδηγό της Μακλάρεν να θέλει να εκμεταλλευτεί κάθε εκατοστό του δρόμου για να βγει μπροστά από τον “ιπτάμενο Ολλανδό”, ωστόσο είδε το μονοθέσιό του να βγαίνει εκτός των γραμμών και να ταλαιπωρείται στο γρασίδι, χάνοντας έτσι και πολύτιμα δευτερόλεπτα.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, ύστερα από όλες τις αλλαγές των πιτς, διατηρήθηκε στην πρώτη θέση, με τις δύο Μακλάρεν να τον καταδιώκουν διαρκώς, “ροκανίζοντας” σιγά σιγά την διαφορά τους, με τον Νόρις να παλεύει να μπει στη ζώνη του DRS χωρίς όμως αποτέλεσμα. Με λιγότερους από 10 γύρους να απομένουν (44/53) ο Πιάστρι ζήτησε από την ομάδα του να αλλάξει με τον Νόρις, καθώς θεώρησε πως αυτός έχει την ταχύτητα για να πιάσει τον Φερστάπεν, τη στιγμή που ο Νόρις δεν μπορούσε να ρίξει την διαφορά του κάτω από το 1 δευτερόλεπτο. Αυτός ο “εμφύλιος” πόλεμος μεταξύ των δύο “θερμόαιμων” οδηγών των “πορτοκαλί”, δεν είχε αίσιο τέλος αφού τα πράγματα έμειναν ως είχαν, με τον Νόρις να αδυνατεί να πλησιάσει τον πρωτοπόρο Μαξ και τον Πιάστρι να περιορίζεται στην 3η θέση, μη θέλοντας να ρισκάρει τα πάντα στο τέλος.
Η τελική κατάταξη του JapaneseGP ήταν η εξής: