Ίσως το συναρπαστικότερο Grand Prix της χρονιάς ζήσαμε στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, αφού τα γεγονότα που συνέβησαν ήταν πάρα πολλά, οι αλλαγές αρκετές και οι απρόβλεπτες καταστάσεις πολλές. Τελικός “τυχερός” όλων αυτών, ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος κατάφερε από την…17η θέση να ανέβει έως την 1η και να πάρει μια τεράστια νίκη, κυρίως ψυχολογίας. Τεράστια εμφάνιση από την ομάδα της Άλπαϊν, με τους Οκόν και Γκασλί να συμπληρώνουν το βάθρο, γεγονός που είχε να συμβεί από το 2013, όταν και η ομάδα ονομαζόταν Λότους.
Το Grand Prix ξεκίνησε με τον Ράσελ να κάνει καλύτερη εκκίνηση και να βγαίνει μπροστά από τον Νόρις, ο οποίος ήταν πιο αργός στο ξεκίνημά του. Ο πρωταθλητής Φερστάπεν κατάφερε αμέσως να “εκτιναχτεί” στην 11η θέση μόλις μέσα σε λίγους γύρους και βρέθηκε κολλητά πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, που αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα με το μονοθέσιό του στην 10η θέση. Ο Ολλανδός πέρασε και τον Χάμιλτον, ενώ στους επόμενους γύρους είχε κι άλλα “θύματα”, επιτρέποντάς του να ανέβει πιο ψηλά. Ο Ράσελ συνέχιζε να οδηγεί την κούρσα με τον Νόρις να βρίσκεται “μια ανάσα” πίσω του, όσο ο Λιούις Χάμιλτον αντιμετώπιζε προβλήματα και έχανε θέσεις, ενώ βγήκε και εκτός ορίων πίστας και υποχώρησε στην 13η θέση.
Τα πράγματα άρχισαν να γίνονται “άγρια” με τον Λόσον να βγαίνει εκτός αγώνα, όσο η βροχή είχε δυναμική παρουσία πάνω από το Ιντερλάγκος. Λίγους γύρους αργότερα, ήταν η σειρά του Χούλκενμπεργκ να βγει εκτός. ωστόσο λίγο πιο μετά κατάφερε να επιστρέψει στον αγώνα. Λίγο πριν τα μισά του αγώνα, ο Νόρις κατάφερε να περάσει τον Ράσελ και να βγει πρώτος, την στιγμή που ο συμπαίκτης του στη ΜακΛάρεν Όσκαρ Πιάστρι δεχόταν 10 δευτερόλεπτα ποινή για επαφή που είχε με το μονοθέσιό του με τον Λόσον νωρίτερα.
Πριν προλάβουν καλά καλά να ηρεμίσουν τα πράγματα και οι οδηγοί να συγκεντρωθούν στον αγώνα, ήταν η σειρά της Γουίλιαμς με τον Κολαπίντο να φέρουν για μια ακόμα φορά καθεστώς κόκκινης σημαίας σε αυτό το σιρκουί, ύστερα από τα απανωτά που είδαμε νωρίτερα μέσα στη μέρα στις κατατακτήριες. Την στιγμή της κόκκινης σημαίας ο μεγάλος ωφελούμενος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, αφού είχε καταφέρει να ανέβει στη 2η θέση, ενώ οι Νόρις και Ράσελ που μόλις είχαν βγει από τα pits είχαν υποχωρήσει στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα.
Προτού γίνει η επαναφορά του αγώνα λόγω της κόκκινης σημαίας, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έπρεπε να δεχτεί μαύρη σημαία και να αποκλειστεί από τον αγώνα, αφού δέχτηκε βοήθεια από τους ανθρώπους τις πίστας προκειμένου να επιστρέψει το μονοθέσιό του στο σιρκουί και να αγωνιστεί ξανά. Αφού έγινε η εκκίνηση ξανά, λίγους γύρους αργότερα ο Νόρις έχασε τον έλεγχο σε μια στροφή και βρέθηκε πίσω από τον Τζορτζ Ράσελ, πέφτοντας στην 6η θέση. Οι ανακατατάξεις ήταν πάρα πολλές και σε όλο τον πίνακα, με τους Αλόνσο, Χάμιλτον, Νόρις να υποχωρούν σε θέσεις, ενώ αντίθετα οι δύο οδηγοί της Άλπαϊν, Οκόν και Γκασλί, είχαν τρομερή ταχύτητα και σταθερότητα στην οδήγησή τους, αφού είχαν καθιερωθεί στις θέσεις 2 και 3, πίσω από τον πρωτοπόρο Φερστάπεν. Τελικά, κανένας οδηγός δεν μπόρεσε να αλλάξει κάτι και να ρίξει τον Ολλανδό από την πρώτη θέση, με τον Φερστάπεν να παίρνει μια τεράστια νίκη στη Βραζιλία, που του δίνει μεγάλο προβάδισμα έναντι του αντιπάλου του Νόρις, ο οποίος διεκδικεί πολύ σοβαρά το πρωτάθλημα.
Η τελική κατάταξη του BrazilGP ήταν η εξής: