Το Dutch GP έκρυβε εκπλήξεις από το ξεκίνημά του κιόλας, αφού ο Λάντο Νόρις είχε κάκιστη εκκίνηση, γεγονός που έφερε τον Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή της κούρσας μόλις σε λίγα δευτερόλεπτα. Ο Τζορτζ Ράσελ λίγο πιο πίσω κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση ενώ ο Πιάστρι στην 4η. Ο συμπαίκτης του Ράσελ στη Μερσέντες, Λιούις Χάμιλτον είχε εξαιρετικό ξεκίνημα και μέσα σε μόλις λίγους γύρους, από την 15η θέση ανέβηκε μέχρι την 9η. Σε αυτό τον βοήθησε αρκετά η τακτική της Μερσέντες να δώσει μαλακή γόμα στον επτάκις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ώστε να είναι ταχύτερος από τους αντιπάλους του.
Ο Λάντο Νόρις με τη ΜακΛάρεν του στον 18ο γύρο πέρασε και πάλι πρώτος, εκμεταλλευόμενος το DRS αλλά και το πρόβλημα που αντιμετώπιζε ο Φερστάπεν με τα ελαστικά του, που όπως είχε αναφέρει στο team radio δεν ένιωθε να είχαν καλό κράτημα. Η διαφορά των δύο φίλων οδηγών αυξήθηκε πάνω από 3 δευτερόλεπτα στους επόμενους γύρους, γεγονός που δείχνει την υπέροχη κατάσταση στην οποία βρίσκεται τόσο η ΜακΛάρεν ως κατασκευάστρια όσο φυσικά και ο Λάντο Νόρις.
Μεταξύ άλλων, η Φεράρι μπορεί να μην “ακούστηκε” τόσο στην εκκίνηση του Dutch GP, ωστόσο ο Λεκλέρ είχε καθιερωθεί στην 5η θέση και ο Σάινθ λίγο πιο πίσω, στην 7η, έχοντας ανάμεσά τους την Ρεντ Μπουλ του Πέρεζ. Οι ανακατατάξεις στον πίνακα ξεκίνησαν στον 25ο γύρο, όταν ο Χάμιλτον πρώτος και ο Λεκλέρ δεύτερος μπήκαν στα pits. Σιγά σιγά ακολούθησαν όλοι οι οδηγοί, με τη διαφορά των Νόρις και Φερστάπεν στην κορυφή μέχρι τότε να είναι στα 5 δευτερόλεπτα. Ο Ολλανδός μπήκε στα pits στον 28ο γύρο, όταν η διαφορά του ήταν περί τα 6.5 δευτερόλεπτα, ενώ ο πρωτοπόρος Νόρις μόλις ένα γύρο μετά, κρατώντας και πάλι την απόστασή του στα 5 δευτερόλεπτα από τη Ρεντ Μπουλ. Ύστερα από τις αλλαγές όλων των οδηγών, η κατάταξη των πρώτων 10 είχε ως εξής: Νόρις, Φερστάπεν, Λεκλέρ, Ράσελ, Πιάστρι, Πέρεζ, Σάινθ, Χάμιλτον, Χούκλενμπεργκ και Μάγκνουσεν.
Από τα μισά του αγώνα και μετά, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες ανακατατάξεις, αφού οι χρόνοι είχαν διαμορφωθεί και οι οδηγοί είχαν αποκτήσει αποστάσεις ασφαλείας. Η ΜακΛάρεν του Νόρις έφτασε να βρίσκεται περί τα 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τη Ρεντ Μπουλ του δεύτερου Φερστάπεν, ο οποίος δεν μπορούσε με τίποτα να πλησιάσει τον Βρετανό φίλο του. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λεκλέρ με τη Φεράρι, μιας και ο Πιάστρι αν και είχε πολύ καλή ταχύτητα, δεν κατάφερε να πιάσει τον Μονεγάσκο στους γύρους που απέμεναν. Έτσι, η τελική κατάταση του Dutch GP είχε ως εξής: