Στο καλύτερο γκραν πρι της σεζόν μέχρι στιγμής, ο Τζορτζ Ράσελ αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής. Το υψηλότερο σκαλί του βάθρου ήρθε από την τιτανομαχία Φερστάπεν και Νόρις, οι οποίοι 6 γύρους πριν τον τερματισμό χτύπησαν μεταξύ τους και έχασαν πάρα πολλές θέσεις. Ο Βρετανός Νόρις αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν έπεσε στην 5η θέση, πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ιδιαιτερότητες, με τον Φερστάπεν να διατηρεί την πρωτιά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα, με το πέρασμα του χρόνου μεγάλωνε όλο και περισσότερο την διαφορά του, από τον δεύτερο Νόρις. Ιδανικό ξεκίνημα είχε ο Χάμιλτον με την Μερσέντες του, αφού κατάφερε να σκαρφαλώσει 3 θέσεις στην κατάταξη, τις οποίες έχασε λίγους γύρους αργότερα.
Χωρίς ιδιαίτερες μάχες και ανατρεπτικά σενάρια κύλισε σχεδόν όλο το γκραν πρι της Αυστρίας, μέχρι τον 52ο γύρο. Τότε ήταν που το πιτ στοπ του Ολλανδού ήταν αρκετά αργό, γεγονός που έφερε πολύ κοντά πίσω του τον Νόρις, ο οποίος στην πορεία το εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο και προσπαθούσε έντονα να προσπεράσει για περισσότερους από 10 γύρους. Τελικά, τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν μεταξύ τους σε μια από τις πάμπολλες προσπάθειες του οδηγού της ΜακΛάρεν να περάσει μπροστά, με αποτέλεσμα να υποστούν σημαντικές ζημιές στα πίσω ελαστικά τους και να χάσουν όχι μόνο ταχύτητα, αλλά και αρκετές θέσεις. Ο Μαξ Φερστάπεν αν και κατάφερε να επανέλθει στο σιρκουί ύστερα από αναγκαστικό πιτ στοπ όπου έβαλε μαλακή γόμα, δεν κατάφερε να κερδίσει κάποια θέση και ολοκλήρωσε τον αγώνα από την 5η. Ο δε Νόρις, με εντελώς σκισμένο ελαστικό αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού δεν είχε νόημα να να διορθώσει τα όσα έγιναν στο μονοθέσιό του, για τους 6 γύρους που απέμεναν.
Τελικά, ο Τζορτζ Ράσελ με την Μερσέντες του, όπου υπομονετικά κυνηγούσε την κούρσα από την τρίτη θέση, κατάφερε να περάσει και τα δύο μονοθέσια ύστερα από την σύγκρουσή τους και να ηγηθεί του αγώνα, κάτι που διατήρησε μέχρι και την καρό σημαία. Η τελική κατάταξη του Austrian GP είχε ως εξής: