Το υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην καριέρα του, ανέβηκε σήμερα ο Λάντο Νόρρις, αφού κατάφερε να κατακτήσει το Grand Prix στο Μιάμι, αφήνοντας πίσω του κατά 7 δευτερόλεπτα τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν.
Σε ένα Grand Prix που ήταν γεμάτο ανατροπές, ο Βρετανός νεαρός πιλότος κατάφερε να ανεβάσει την πορτοκαλί McLaren του στην πρώτη θέση, ενώ ξεκίνησε από την πέμπτη.Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Φερστάπεν και Λεκλέρ, χωρίς να μπορούν να πλησιάσουν στους τελευταίους γύρους τον πρωτοπόρο. Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερες ανακατατάξεις, με τον Πιάστρι να επωφελείται και να κερδίζει κάποιες θέσεις, ενώ λίγο έλειψε ο Πέρεζ να κάνει μοιραίο λάθος που θα του στοίχιζε μέχρι και την συμμετοχή του στο υπόλοιπο του αγώνα. Ο συμπαίχτης του στην McLaren, αν και βρισκόταν ακόμα στην 5η θέση, έδειχνε δείγματα καλής ταχύτητας, ωστόσο δεν μπορούσε ακόμα να διεκδικήσει πολλά μέσα στον αγώνα.
Το μεγάλο “μπαμ” για τον Νόρις, έφτασε στον 29ο γύρο, όταν μια σύγκρουση μεταξύ Σάρτζεντ και Μάγκνουσεν έθεσε καθεστώς Safety Car στο Grand Prix. Αυτό ευνόησε στα μέγιστα τον Βρετανό, αφού ήταν ο μοναδικός μέχρι εκείνο το σημείο χωρίς pit stop, ενώ όταν το ολοκλήρωσε βρέθηκε όχι μόνο μπροστά από όλους, αλλά ακόμα και από το Safety Car. Αυτό είναι ένα σχετικά σπάνιο φαινόμενο για αγώνες Formula 1, ωστόσο συνέβει και βοήθησε την McLaren. Έκτοτε, ο Νόρις δεν έχασε ποτέ όχι μόνο το προβάδισμά του, αλλά ούτε και τον ρυθμό του, αφού υπερασπίστηκε τη θέση του στην πρώτη απόπειρα προσπέρασης του Μαξ Φερστάπεν και διεύρυνε την διαφορά του. Στους εναπομείναντες γύρους (σχεδόν 25), ο Λάντο Νόρις έφτασε τη διαφορά μέχρι και πάνω από τα 7 δευτερόλεπτα και εν τέλει κατέκτησε την κορυφή για πρώτη φορά στην καριέρα του. Λίγο πιο πίσω, ολοκλήρωσε το MiamiGP ο Φερστάπεν, ενώ το βάθρο ολοκλήρωσε ο Σαρλ Λεκλέρ. Η υπόλοιπη κατάταξη είχε ως εξής: