Για μια ακόμα φορά μέσα στη χρονιά, ο Μαξ Φερστάπεν έκλεψε τα βλέμματα από την πρώτη κιόλας στροφή, αφού είχε καλύτερη εκκίνηση από τον Σαρλ Λεκλέρ και κατάφερε να τον προσπεράσει. Άσχημη εκκίνηση είχε τόσο ο Φερνάντο Αλόνσο όσο και ο Σάινθ με την έταιρη Ferrari, αφού έχασαν τον έλεγχο από τα μονοθέσιά τους και στριφογύρισαν μέσα στην πίστα, με αποτέλεσμα να χάσουν πολλές θέσεις. Στην ίδια μοίρα έπεσε και ο Μπότας, αφού ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με το γυρισμένο μονοθέσιο του Αλόνσο και έχασε αρκετά δευτερόλεπτα έως ότου να ξεμπλοκάρουν από την κατάσταση αυτή.
Τα γεγονότα αυτά έθεσαν καθεστώς εικονικού Safety Car, ενώ μόλις έφυγε αυτό στον 3ο γύρο, ήρθε ο Λάντο Νόρις να τρακάρει…μόνος του πάνω σε τοίχο και να θέσει ξανά καθεστώς Safety Car, κανονικού αυτή τη φορά. Το γεγονός αυτό βέβαια, ήταν “προς όφελος” του Λιούις Χάμιλτον όπου λίγο νωρίτερα είχε χάσει τη θέση του από τον Νόρις, και κάπως έτσι ανέβηκε ξανά στην 12η θέση.
Η πράσινη σημαία δόθηκε στον 6ο γύρο, με τον “Ιπτάμενο Ολλανδό” να οδηγεί την κούρσα. Ωστόσο, λίγο αργότερα, στον 8ο πλέον γύρο, οι αγωνοδίκες έκριναν αντικανονική την προσπέραση του Φερστάπεν στον Λεκλέρ στην πρώτη κιόλας στροφή, αφού φάνηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής να “σπρώχνει” αντικανονικά προς τα έξω τον Λεκλέρ για να του πάρει την θέση και έτσι θα εκτίσει ποινή 5 δευτερολέπτων. Ωστόσο, μέχρι και εκείνο το σημείο η Red Bull είχε ήδη χτίσει μια διαφορά 2.5″ από την δεύτερη Ferrari. Για τους επόμενους γύρους, λίγο πιο πίσω, στις θέσεις 8 έως και 12, δημιουργήθηκε ένα “τρενάκι” από μονοθέσια όπου μας χάρισαν αρκετό θέαμα και προσπεράσεις. Πιάστρι, Μάγκνουσεν, Χάμιλτον, Χάλκενμπεργκ και Τσουνόντα ήταν οι εμπλεκόμενοι, με τους Πιάστρι, Χάμιλτον και Μάγκνουσεν να καταφέρνουν να μπουν στην 10αδα. Με το πέρασμα της ώρας, ο Λεκλέρ με την Ferrari του έδειχνε να έχει τρομερό ρυθμό, τόσο που κατάφερε να πιάσει τον πρώτο Φερστάπεν και να τον προσπεράσει καθαρά στον 16ο γύρο, λίγο πριν μπει στα pits ο Ολλανδός. Το μομέντουμ ήταν ξεκάθαρα με την Ferrari που προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο και να χτίσει μια καλή διαφορά.
Φτάνοντας αισίως στον 27ο γύρο, είχαμε ξανά Safety Car στον αγώνα, επιτρέποντας στους οδηγούς να σπεύσουν προς τα pit stops, αλλάζοντας αρκετά την κατάταξη. Στην προσπάθεια του Φερστάπεν να περάσει τον Ράσελ, ο Βρετανός βρήκε με το μονοθέσιό του την Red Bull και έτσι χρεώθηκε με 5″ ποινή. Λίγο αργότερα, εκμεταλλευόμενος τους μειωμένους χρόνους αποστάσεων λόγω Safety Car, ο Πέρεζ κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Λεκλέρ και να ηγηθεί της κούρσας, με τον Φερστάπεν να έρχεται τρίτος και να απειλεί την Ferrari ξανά. Οι ανακατατάξεις δεν άργησαν να έρθουν, με τον συνήθη ύποπτο να χτυπά ξανά. Ο Μαξ Φερστάπεν με ένα τρομερό run κατάφερε όχι μόνο να περάσει τον συμπαίκτη του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ (που έχει έρθει δεύτερος ξανά), αλλά και τον πρωτοπόρο Λεκλέρ, παίροντας τα ηνία του Las Vegas Grand Prix. Στον 43ο γύρο, ένα λάθος του Λεκλέρ του κόστισε μια ακόμα θέση, αυτή τη φορά από τον Πέρεζ, πέφτοντας έτσι στην 3η. Τελικά, ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε να πάρει πίσω την δεύτερη θέση από τον Πέρεζ και να τερματίσει με αυτή, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν ήταν αυτός που απόλαυσε την πρώτη θέση. Η τελική κατάταξη του αγώνα είχε ως εξής: