Εντυπωσιακό και ανατρεπτικό από την αρχή μέχρι και το τέλος του ήταν το Βραζιλιάνικο Grand Prix στο Σάο Πάολο. Πολλές ανατροπές, εναλλαγή συναισθημάτων, όμορφες στιγμές, αλλά και άσχημες, από την αρχή μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα.
Τα “ευτράπελα” ξεκίνησαν με την Ferrari και τον Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος τέθηκε εκτός αγώνα από το formation lap κιόλας. Ο Μονεγάσκος φώναζε στο team radio πως έχασε τα υδραυλικά του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να βγει εκτός σιρκουί και να προσκρούσει στις προστατευτικές μπαριέρες, γεγονός που τον έθεσε εκτός μάχης, πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας. Σα να μην έφτανε όμως αυτό, αμέσως με την έναρξη του αγώνα είχαμε Safety Car και λίγο αργότερα καθεστώς κόκκινης σημαίας. Πέρα από το κάκιστο ξεκίνημα και των δύο Aston Martin, ο Άλμπον ήταν ο μεγάλος άτυχος αφού “έμπλεξε” με τις δύο Haas αρκετές θέσεις πιο πίσω. Ο Βρετανός βρήκε πρώτα με την μια Haas του Χάλκνεμπεργκ, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και χτύπησε την δεύτερη Haas του Μάγκνουσεν. Το αποτέλεσμα ήταν Άλμπον και Μάγκνουσεν να βγουν εκτός πίστας, να χτυπήσουν στον τοίχο και να τεθούν εκτός αγώνα αμφότεροι.
Η συνέχεια του αγώνα ήταν πιο “ήσυχη”, ωστόσο έκρυβε αρκετές ανακατατάξεις και πολλά προσπεράσματα. Για μια ακόμα φορά ο νεαρός Λάντο Νόρις πραγματοποίησε μεγάλη εμφάνιση, ενώ αρκετά καλή ήταν και η ταχύτητα του Πέρεζ. Η Mercedes δεν έδειξε καλό πρόσωπο στο BrazilGP, χάνοντας συνεχώς θέσεις και έχοντας αρκετά προβλήματα, με τον Ράσελ μάλιστα να εγκαταλείπει στον 59/71 γύρο. Τρομερή ήταν η θέληση για βάθρο που έβγαλε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος όχι μόνο προσπέρασε τον ταχύτατο Πέρεζ στον τελευταίο γύρο, αλλά αμύνθηκε και σθεναρά προκειμένου να εξασφαλίσει ένα ακόμα βάθρο στην τεράστια καριέρα του και κράτησε την θέση του μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα, νικώντας τον Πέρεζ μόλις για 0.053″. Εν τέλει, η οριστική κατάταξη του Grand Prix στην Βραζιλία είχε ως εξής: