Τρομερή ανατροπή με το καλημέρα στο Mexico Grand Prix για την Red Bull, αφού ο Μαξ Φερστάπεν με τρομερή εκκίνηση μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Ferrari, ενώ αμέσως πέρασε και μπροστά. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε χωρίς να πληρώσει το τίμημα η Red Bull, αφού ο άλλος της οδηγός, ο Σέρτζιο Πέρεζ, βγήκε νοκ άουτ έπειτα από σύγκρουση που είχε στην πρώτη κιόλας στροφή με τον Σαρλ Λεκλέρ. Πολύ υψηλές ήταν οι επιδόσεις για έναν ακόμα αγώνα από τον Ρικιάρντο, ο οποίος διατηρήθηκε για αρκετή ώρα στις πρώτες θέσεις, δυσκολεύοντας αρκετά τον Λιούις Χάμιλτον στους πρώτους γύρους, ο οποίος βέβαια εν τέλει πήρε την 4η θέση στον 11ο γύρο.
Σχεδόν στα μισά του αγώνα, ήρθε ο Μάγκνουσεν να ταράξει τα νερά, με μια σφοδρή σύγκρουση που είχε στις προστατευτικές μπαριέρες που κατέστρεψε εντελώς το μονοθέσιό του, αφού έχασε τον έλεχο επειδή πάτησε πάνω στα κερμπ. Ασφαλώς, ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς safety car και λίγο αργότερα κόκκινης σημαίας και όλοι οι οδηγοί βρήκαν το κατάλληλο παραθυράκι για ένα pit stop. Στο σημείο εκείνο, πρωτοπόρος ήταν ο Φερστάπεν, με τους Λεκλέρ, Χάμιλτον, Σάινθ και Ρικιάρντο να ακολουθούν.
Με την εκκίνηση του αγώνα αρκετά λεπτά αργότερα, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτός που πίεζε αρκετά τον Σαρλ Λεκλέρ, αφού είχε και το πλεονέκτημα του DRS. Λίγο πιο πίσω, ακριβώς το ίδιο σενάριο εκτυλισσόταν με τον Ράσελ και τον Σάινθ. Τελικά, στον 40ο γύρο ο έμπειρος Βρετανός επτάκις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με μια εκπληκτική προσπέραση βρέθηκε μπροστά από τον Μονεγάσκο και ανέβηκε στην 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν, για μια ακόμα φορά ήταν ανενόχλητος στην πρώτη θέση και αύξανε συνεχώς την διαφορά του από τον δεύτερο.
Από την άλλη, στις πίσω θέσεις όπου έτρεχε αυτό το Σαββατοκύριακο η Aston Martin, δεν είχε καθόλου καλές επιδόσεις. Και οι δύο οδηγοί της ήταν χαμηλά στην κατάταξη, με τον Φερνάντο Αλόνσο μάλιστα να εγκαταλείπει τον αγώνα στον 47ο από τους 71 γύρους. Σε αντίθεση με την Aston Martin, πολύ καλή εμφάνιση είχε η McLaren, παρόλο που ο Νόρις ξεκίνησε από πολύ χαμηλά στον πίνακα της κατάταξης. Ο νεαρός Βρετανός οδηγός, κατάφερε να σκαρφαλώσει αρκετά στην τελική κατάταξη και να περάσει ακόμα και τον συμπάιχτη του Πιάστρι, ώστε να βγει εν τέλει 5ος. Η τελική κατάταξη του Μεξικάνικου Grand Prix είχε ως εξής:
Με την νίκη του αυτή, ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία με 16 νίκες μέσα σε μια σεζόν, αφού έσπασε το περσινό ρεκόρ που κατείχε ο ίδιος με 15 νίκες.