Δραματικό φινάλε στο Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης με την Ferrari του Σάινθ να κατακτά το υψηλότερο σκαλί του βάθρου, έπειτα από την pole position που είχε στις κατατακτήριες. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Νόρις με την McLaren και στην τρίτη ο Χάμιλτον με την Mercedes.
Το Grand Prix της Σιγκαπούρης ξεκίνησε δυνατά για την Mercedes, με τον επτάκις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον να “γκαζώνει” και να θέλει να βρεθεί μπροστά από τον συμπαίχτη του, Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός οδηγός έχοντας πολύ καλή εκκίνηση προσπέρασε όχι μόνο τον Λάντο Νόρις, που ήταν μπροστά του με την McLaren, αλλά και τον Ράσελ, κατακτώντας από τον πρώτο κιόλας γύρο την τρίτη θέση. Ωστόσο, το προσπέρασμα αυτό κρίθηκε αντικανονικό, μιας και ο Χάμιλτον αναγκάστηκε να βγει εκτός ορίων πίστας για να το πραγματοποιήσει και έτσι έδωσε πίσω την θέση του στον Ράσελ στον επόμενο κιόλας γύρο.
Τα πράγματα δεν πήγαν καλά από το ξεκίνημα για την Alpha Tauri, που είδε τον Γιούκι Τσουνόντα να εγκαταλείπει τον αγώνα, έπειτα από επαφή που είχε με την Red Bull του Πέρεζ. Ο Ιάπωνας είχε ένα καταστροφικό Σαββατοκύριακο αφού του κατέστρεψε τις κατατακτήριες το Σάββατο ο Φερστάπεν και την Κυριακή ο Πέρεζ τον πέταξε εκτός αγώνα.
Αντίστοιχα στα pits βρέθηκε και η Alpha Romeo του Ζου, καταλήγοντας στην τελευταία θέση της κατάταξης, περίπου μισό λεπτό πίσω από τον προτελευταίο Μπότας. Τα “ασημένια βέλη” από μεριάς τους, φαίνεται να ήθελαν να αποφύγουν οποιαδήποτε εμπλοκή με ποινές, οπότε υπέδειξαν στον Λιούις Χάμιλτον να δώσει πίσω μια θέση και στον Λάντο Νόρις, επομένως ο νεαρός Βρετανός οδηγός πέρασε στην 4η θέση, με τον Χάμιλτον να υποχωρεί στην 5η. Η “κεφαλή” του αγώνα, με τους Σάινθ και Λεκλέρ, συνέχισε να είναι στις πρώτες θέσεις χωρίς να πιεστούν ιδιαίτερα από τον τρίτο Ράσελ. Φτάνοντας σιγά σιγά προς την μέση του Grand Prix, οι αποστάσεις είχαν αρχίσει να δημιουργούνται και τα προσπεράσματα να γίνονται ολοένα και πιο δύσκολα, ειδικά σε μια πίστα όπως αυτή στο Μαρίνα Μπέι. Όλες οι ομάδες έδειχναν ικανοποιημένες με ό,τι είχαν ως εκείνη τη στιγμή, μετατρέποντας τον αγώνα ταχύτητας σε αγώνα στρατηγικής, ειδικότερα όσο πλησίαζε η ώρα για τα pit stops.
Τη ρουτίνα του αγώνα ήρθε να σπάσει ο Λόγκαν Σάρτζεντ, ο οποίος έχασε τα φρένα σε μια στροφή στον 20ο γύρο και χτύπησε στις μπαριέρες. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσει τελείως η μπροστινή αεροτομή του και να αναγκαστεί να μπει πρόωρα στα pits, θέτοντας ταυτόχρονα καθεστώς Safety Car. Ασφαλώς όλες οι ομάδες εκμεταλλεύτηκαν την “ανακατοσούρα” αυτή και έσπευσαν στα pits, όπου πλέον ο χρόνος ήταν ο μόνος τους αντίπαλος. Στην επαναφορά κανονικού αγώνα, δεν είχαν μπει όλοι οι οδηγοί ακόμα στα pits, με την πρώτη δεκάδα ωστόσο να έχει ως εξής: 1.Σάινθ, 2.Φερστάπεν, 3.Ράσελ, 4.Πέρεζ, 5.Νόρις, 6.Λεκλέρ, 7.Χάμιλτον, 8.Αλόνσο, 9.Οκόν και 10.Μπότας.
Η συνέχεια του αγώνα, επιφύλασσε αρκετή ένταση από όλες τις ομάδες, όπου προσπάθησαν να διεκδικήσουν όσα περισσότερα μπορούσαν. Ο Ράσελ προσπέρασε τον Φερστάπεν για την 2η θέση, ο Νόρις προσπέρασε τον Πέρεζ και τον Φερστάπεν για την 3η θέση, ενώ και ο Χάμιλτον από την 8η σκαρφάλωσε στην 4η θέση. Φανερό μειονέκτημα για την Red Bull, η οποία ακόμα είχε επιλέξει να μην μπει στα pits. Άσχημα τα νέα και για την μια εκ των δύο Ferrari, αφού ο Λεκλέρ είχε υποχωρήσει στην 6η θέση. Οι αποστάσεις και πάλι είχαν ξεκινήσει να εμφανίζονται και οι οδηγοί να σταθεροποιούν τις θέσεις τους.
Η μάχη και το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε στις πρώτες σειρές πλέον, με τον Σάινθ να διατηρεί την πρώτη θέση και τον Ράσελ να πιέζει σταθερά πίσω του σε απόταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Ακριβώς πίσω από τον Ράσελ, βρίσκόταν ο Νόρις, ενώ πίσω και από αυτόν ο Λιούις Χάμιλτον, οι οποίοι πίεζαν και αυτοί συνεχώς. Εξαιρετικός ο Εστεμπάν Οκόν λίγες θέσεις πιο πίσω, που εκμεταλλεύτηκε τα επιθετικά λάθη του Αλόνσο, και προσπέρασε και αυτόν και την Red Bull του Πέρεζ, ανεβαίνοντας στην 7η θέση. Σέρτζιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν μπήκαν στα pits στους γύρους 40/62 και 41/62 αντίστοιχα, γεγονός που τους έριξε στις θέσεις 18 και 15.
Άμεσα ήρθαν τα άσχημα νέα για τον Εστεμπάν Οκόν, όπου αναγκάστηκε να εκγαταλείψει τον αγώνα στον 43ο γύρο λόγω προβλήματος στη μηχανή. Ο Γάλλος οδηγός της Alipne, δεν φάνηκε καθόλου χαρούμενος με την εξέλιξη αυτή που του επιφύλασσε η μοίρα ανήμερα των γενεθλίων του, μιας και είχε ένα πολύ καλό αγωνιστικό τριήμερο. Καθεστώς Safety Car για μια ακόμα φορά στον αγώνα και όλες οι ομάδες σπεύδουν ξανά στα pits για αλλαγές ελαστικών. Ράσελ και Χάμιλτον βγαίνουν στην πίστα με medium ελαστικά στις θέσεις 4 και 5 και ρισκάρουν τα πάντα για να κερδίσουν, αφού η Ferrari επέλεξε να κρατήσει τους οδηγούς της εκτός. Άσχημο pit stop για τον Αλόνσο και την Aston Martin, όπου καθυστέρησε περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα. Ακόμα χειρότερα έγιναν τα πράγματα όταν το μονοθέσιο του έμπειρου Ισπανού βγήκε εκτός πορείας στον 47ο γύρο, καθυστερώντας τον ακόμα περισσότερο και ρίχνοντάς τον στην τελευταία θέση.
Η τακτική της Mercedes με τα medium ελαστικά φαίνεται να απέδωσε για τα καλά, αφού οι Ράσελ και Χάμιλτον προσπέρασαν την Ferrari του Λεκλέρ για την 3η και την 4η θέση, μόλις 9 γύρους πριν το φινάλε. Οι τελευταίοι γύροι μας επιφύλαξαν το καλύτερο θέαμα για το σπορ, με το “τρενάκι” των Σάινθ, Νόρις, Ράσελ και Χάμιλτον να έχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο απόσταση μεταξύ τους. Καταστροφή για την Mercedes του Ράσελ αφού ένα μόλις γύρο πριν τον τερματισμό ξέφυγε της πορείας του και κατέληξε να χτυπήσει στις μπαριέρες, καθιστώντας των εκτός αγώνα. Τελικά, ο αγώνας έληξε και η Ferrari ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί. Ακολουθεί όλη η κατάταξη: